Son zamanlarda tıbbın ilerlemesi ile oldukça fazla yöntem hayatımıza girmiştir. Bu yöntemlerin başında vajina daraltma operasyonu bulunmaktadır. Peki, vajina daraltma nedir? Bu sorunun cevabı konu hakkında tüm merak ettiğiniz sorularında cevabıdır. Modern tıbbın getirdiği estetik operasyonlar arasında sayılan vajinal daraltma oldukça kolay bir şekilde yapılır. Böylece vajinal bölgenizdeki genişleme tamamen ortadan kalkar. Vajina daraltma ameliyatı fiyatları 2021 yılında Ankara ilinde yapılacak ameliyatın çeşitliliğine ve büyüklüğüne göre değişir. Uygulanan ameliyat yöntemi fiyat üzerinde en etkili faktördür. Vajen daraltma ameliyatı Ankara fiyatları 2021 için bize her zaman ulaşabilir ve bilgi alabilirisiniz.

Vajina Daraltma Nedir?

Sıklıkla karşımıza çıkan sorulardan biri olan vajina daraltma nedir sorusunu son zamanlarda birçok kadın tarafından merak edilmektedir. Vajenin daraltılması, çeşitli sebeplerden dolayı genişleme gösteren vajinanın estetik bir operasyon sonucunda daraltılması işlemidir. İşlem oldukça basit ve kısa sürmektedir. Bu operasyon son zamanlarda kadınların oldukça ilgisini çekmektedir.

Vajina Neden Genişler?

Birçok kadının özellikle merak ettiği konuların başında vajina neden genişler sorunu vardır. Bunun yanında vajina daraltma nedir sorusu da oldukça fazla merak edilen konular arasındadır. Vajina genişlemesine neden olan birçok durum vardır.

Bu durumlar şunlardır:

• Yaşın ilerlemesi
  • Normal doğum
  • Menopoz dönemine girilmesi
  • Cinsel ilişkinin sık sık yaşanması
  • Kürtaj olma
  • Sık tekrar eden düşükler
  • Genetik durumlar
  • Sigara kullanmak

Bu durumlar vajina genişlemesine neden olabilecek sebeplerdir. Bu durumlarla karşı karşıya kalan kişilerde vajinal genişlemeye rastlanır. Bu durumların anında vajina özellikle doğumdan dolayı da genişleme göstermektedir.

Vajina Daraltma Ameliyatı

Sıklıkla karşımıza çıkan vajinal daraltma nedir sorusunun cevabı oldukça basittir. Öncelikle vajenin daraltılma ameliyatı sırasında mutlaka genel anestezi uygulanır. Bu durum her ne kadar kısa süren bir işlem olsa da kadının ağrı ve sızı hissetmesine engel olmak için anestezi uygulanır. Bu ameliyat işlemi tamamlandıktan sonra hasta hafif ağrılar hissedebilir. Bu durum oldukça normaldir.

Yaşanan bu ağrılar, doktorun önerdiği ağrı kesiciler sayesinde kontrol altına alınabilir. Her hasta için vajina genişletme durumu farklı olarak planlanır. Bunun nedeni her hastanın vajina genişlemesine başka bir nedenin sebep olmasıdır. Operasyonda genel anlamda fazla bulunan iç doku vajinadan kesi işlemi ile geri alınır. Atılan dikişler zamanla kendiliğinden erir. Ancak bu süre zarfında doktor kontrolünün mutlaka yapılması gereklidir. Hastadan hastaya göre iyileşme süresi değişiklik göstermektedir.

Genel olarak vajina daraltma ameliyatı 30-90 dakika arasında değişkenlik göstermektedir. Vajenin daraltılması sonucunda hamile olan kadınlar ise mutlaka doktor kontrolünde olmalıdır. Bu durum sağlıkları açısından oldukça önemlidir. Operasyondan sonra birkaç gün dinlenmek önemlidir. Ardından kısa bir süre içinde normal yaşantınıza dönebilirsiniz.

Vajina Daraltma Ameliyatının Riskleri Nelerdir?

Vajina daraltma ameliyatı oldukça basit bir işlemdir. Vajinal daraltma operasyonu süresi oldukça kısadır. Ancak yine de her tıbbi müdahalede olduğu gibi bu operasyonunda riskleri bulunur.

Bu riskler şunlardır:

• Enfeksiyon durumunun oluşması
  • Kanama riskinin bulunması
  • Daraltma olması gerektiğinden daha fazla yapılırsa tekrar bir müdahale gerekebilir. Aşırı daraltmaya bağlı hastada sekonder vajinismus problemi gelişebilir. Bu konuda dikkatli olmalıdır.

Bu durumlarla karşılaşılması halinde doktorunuzla irtibat halinde olmanız gereklidir. Bunun yanında vajina daraltma işlemi için seçeceğiniz doktorun çok iyi bir uzman olmasına dikkat etmeniz gereklidir. Ayrıca doktorunuzun vermiş olduğu ilaçları eksiksiz kullanmanız gereklidir. Kolay iyileşme göstermesi sizi yanıltmasın.

Kendinize dikkat etmeniz gereklidir. Bu operasyon sonucunda belirli bir zaman cinsel ilişkide bulunmanız yasaklanabilir. Bu durumun yasaklanması enfeksiyon riskinin azaltılması içindir. Bu riskle karşı karşıya kalmamak için bazı konularda dikkatli olunması gereklidir. Bu operasyonun hemen ardından cinsel ilişkiye girmek iyileşme süresine etki edebilir.

Vajina Daraltma Ameliyatı Ankara, Fiyatları 2021

Vajinal daraltma ameliyatı elbette yapıldığı şehre, hastaneye, doktora ve yapılan ameliyat şekline göre değişir. Vajenin daraltılması hastanın probleminin büyüklüğüne göre farklıdır. Bazılarında hafif bir daraltma yeterli iken bazılarında daha geniş ameliyatlar gerekebilir. Buna göre de vajen daraltılması ameliyatı fiyatları farklılık gösterir. Vajinal ameliyat fiyatları, özellikle daraltma ameliyatı fiyatları Ankara ilinde 2021 yılında oldukça makul düzeylerdedir. Vajen daraltılma ameliyatı fiyatları, 2021 Ankara detayları için bizi aramadan karar vermeyiniz.

View all posts

1 comment