Doç. Dr. Nermin Köşüş I Kadın Hastalıkları ve Tüp Bebek Uzmanı & Laparoskopik ve Histeroskopik Cerrahi

Doç.Dr. Nermin KÖŞÜŞ, 1 Nisan 1973 tarihinde Trabzon Akçaabat’ta doğmuştur. Lisans öncesi öğrenimlerini Türkiye’nin çeşitli illerinde tamamlamasının ardından Hacettepe Üniversitesi Tıp (İNG) Fakültesi’nde tıp eğitimine başlamış ve 1997 yılında mezun olarak tıp doktoru unvanı almıştır. İhtisasını ise 1997-2002 yılları arasında Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde yapmış ve Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olmuştur.

Mecburi hizmet yükümlülüğünü Tokat Reşadiye Devlet Hastanesi’nde yerine getirmiş olan Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ, hastanenin Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği ile ameliyathanesinin kurulmasında aktif görev almıştır. Mecburi hizmeti sonrasında Malatya ve Şanlıurfa’da pek çok hastanede görev yapmıştır. Aynı süre zarfında laparoskopi ve histeroskopi (kapalı ameliyat) yurtdışı sertifikasyon programını tamamlamıştır.

2011 yılında Yardımcı Doçent, 2013 yılında ise Doçent kadrosunu almaya hak kazanmıştır. Yine bu dönemde Sağlık Bakanlığı Yardımcı Üreme Teknikleri (Tüp bebek) Sertifikasyon eğitimini de tamamlamıştır. Evli ve 2 çocuk annesi olan Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ, Ankara’da Kadın Doğum Uzmanı olarak özel jinekoloji muayenehanesinde hastalarını kabul etmektedir.

Yurt içi ve yurt dışı dergilerde basılmış, kongrelerde yayınlanmış 160’ın üstünde makalesi mevcuttur. Gebelik takibi yanında özellikle laparoskopik – histeroskopik cerrahi, jinekolojik işlemler, cinsel sağlık, vajinismus tedavisi, genital estetik, aşılama  ve tüp bebek konularıyla ilgilenmektedir.