Doç. Dr. Aydın Köşüş I Kadın Hastalıkları ve Tüp Bebek Uzmanı & Laparoskopik ve Histeroskopik Cerrahi

Doç. Dr. Aydın KÖŞÜŞ, 8 Ocak 1972 tarihinde Ankara’da doğmuştur. Tıp eğitimini Kayseri Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde tamamlayarak tıp doktoru unvanı almıştır. İhtisasını ise 1997-2002 yılları arasında Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde yapmış ve Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olmuştur.

Mecburi hizmetini Tokat Reşadiye Devlet Hastanesi’nde yerine getirmiş olan Doç. Dr. Aydın KÖŞÜŞ, hastanenin Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği’nin ve ameliyathanesinin kurulmasında aktif görev almıştır. Mecburi hizmeti sonrasında Malatya ve Şanlıurfa’da pek çok hastanede görev yapmıştır. Aynı süre zarfında laparoskopi ve histeroskopi (kapalı ameliyat) yurtdışı sertifikasyon programını tamamlamıştır.

2011 yılında Yardımcı Doçent, 2013 yılında ise Doçent kadrosunu almaya hak kazanmıştır. Yine bu dönemde Sağlık Bakanlığı Yardımcı Üreme Teknikleri (Tüp bebek) Sertifikasyon eğitimini de tamamlamıştır. Evli ve 2 çocuk babası olan Doç. Dr. Aydın  KÖŞÜŞ, Ankara’da Kadın Doğum Uzmanı olarak özel muayenehanesinde hastalarını kabul etmektedir.

Yurt içi ve yurt dışı dergilerde basılmış, kongrelerde yayınlanmış 170’in üstünde makalesi mevcuttur. Gebelik takibi yanında özellikle laparoskopik – histeroskopik cerrahi, jinekolojik işlemler, tüp bebek, aşılama tedavisi, genital estetik ameliyatları, hpv ve siğil tedavisi konularıyla ilgilenmektedir.