Ankara tüp bebek doktoru veya ankara tüp bebek uzmanı olarak adlandırılan uzman doktorlar,kadın hastalıkları ve doğum uzmanları arasından 6 aylık tüp bebek eğitimine katılan ve sınavı başarı ile geçerek sertifika almaya ve tüp bebek tedavisi ile ilgili işlemleri yapmaya hak kazanan hekimlerdir. Ankara tüp bebek doktoru olmak için sağlık bakanlığının açtığı tüp bebek sertifika programlarına katılmalı ve eğitim almalısınız. Tüp bebek uzmanı tüp bebek tedavisi konularında özelleşmiş ve uzmanlaşmış kişilerdir.

Ankara tüp bebek doktorları, normal birlikteliğe rağmen çocuk sahibi olamayan çiftlerin değişik tedavi yöntemleri ile gebe kalmalarına yardımcı olmaktadırlar. Bu tedaviler arasında normal yumurtlama tedavisi yanında en ileri tüp bebek tedavileri de yer almaktadır. Hangi tedavinin seçilmesi gerektiğini kadın ve erkekte infertiliteye neden olan faktörler belirleyecektir. Bazı hastalara tedaviye aşılama tedavisi ile başlanırken bazı hastalarda ise direkt olarak tüp bebek tedavisi ile başlamak gerekecektir.

Tüp bebek doktorları yumurta toplama ve embriyo transeferi konularında ileri düzeyde eğitim almış kişilerdir.

Ankara tüp bebek doktorları hangi işlemleri yapar?

Ankara tüp bebek doktorlarının yaptığı işlemler şu şekilde sıralanabilir:

• Yumurtlama tedavisi (ovülasyon indüksiyonu)
  • Aşılama tedavisi
  • Tüp bebek tedavisi
  • Yumurta toplama
  • Embriyo transferi
Bu işlemlerin yanında ebmriyo dondurma, yumurta dondurma, preimplantasyon genetik tanı (PGD) gibi işlemler de tüp bebek ekibinin diğer üyeleri olan embriyolog ve genetik uzmanı tarafından değerlendirilir.

Ankara tüp bebek doktoru sadece aşılama ve tüp bebek tedavileri yapmakla kalmaz. Aynı zamanda bu zor ve yıpratıcı süreçte sizin psikoloji anlamda desteklenmenizi ve stresinizin azaltılmasını sağlamak için gereken tedbirleri alacaktır. Bu anlamda gerekirse, psikiyatri uzmanı, hipnoterapi yada akupunktur uzmanları ile birlikte çalışılacaktır.

Ankara tüp bebek doktorlarımız kimlerdir?

Ankara tüp bebek doktorlarımız Çankayanın güzide semtlerinden Çukurambardaki özel kliniğimizde hizmet veren Doç. Dr. Nermin Köşüş ve Doç. Dr. Aydın Köşüş hocalarımızdır. Ankara tüp bebek uzmanlarımız, her zaman bu süreçte en yakın takipçiniz olacaktır. Her konuda doktorlarımıza rahatlıkla ulaşabileceksiniz. Ankara tüp bebek doktoru muayene ücretleri için lütfen bizimle iletişime geçiniz. Tüp bebek uzmanlarımız ile tanışmak ve randevu almak için bize her zaman ulaşabilirsiniz. Doktorlarımız Ankara’da tüp bebek tedavisinde en iyi doktorlar arasındadır. Sizin için en iyi doktor elbette rahatlıkla iletişime geçebileceğiniz doktorlardır.

View all posts

Add comment